Kinderopvang Eiland Marlyne

Huisgenoot Eiland Marlyne (www.eilandmarlyne.nl) is onze partner voor kinderopvang. Samen met hen geven wij de komende jaren inhoud aan een doorgaande lijn voor leren, spelen en ontwikkelen voor kinderen van 0-13 jaar. Via hun website kunt u alle informatie vinden over voor- tussen en naschoolse opvang, hele dagopvang voor 0-4 jaar, maar ook het brede school aanbod.

Locatie Marlynetuin

Marlynetuin is sinds 2017 gevestigd in het gebouw de Kruidentuin. Samen met het Tuinhuis, CBS de Hoeksteen, Centrum voor Jeugd en Gezin, Dancestudio Lucia en sporthal Vitaal heeft dit prachtige gebouw een belangrijke functie in de wijk.

• Dagopvang
  • Peuterschatten
  • Voorschoolse opvang
  • Tussenschoolse opvang